منابع دکتری و ارشد

کلمات کلیدی

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸-۹۹

سایت سازمان سنجش

اعلام نتایج کنکور ۹۸

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۸

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

منابع کنکور کارشناسی ارشد

منابع کنکور ارشد برق

منابع کارشناسی ارشد مدیریت

منابع کارشناسی ارشد سازمان سنجش 99

منابع کارشناسی ارشد رشته حسابداری

منابع کارشناسی ارشد 98

منابع آزمون کارشناسی ارشد معماری

منابع آزمون کارشناسی ارشد حقوق

شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

ویرایش ثبت نام دکتری ۹۸

ویرایش انتخاب رشته دکتر۱ ۹۸

ویرایش انتخاب رشته دکتری ۹۸

ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد

ویرایش اطلاعات دکتری ۹۸

ویرایش اطلاعات دکترا ۹۸

ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۹۸

ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ۹۸

نتایج آزمون دکتری ۹۸

سازمان سنجش کارشناسی ارشد

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۹۸

تمدید مهلت ثبت نام دکتری ۹۸

کارت ورود به جلسه کنکور

کارت ورود به جلسه دکتری۹۸

کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸ سازمان سنجش

دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۹۸

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود.بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ , نحوه ثبت نام کنکور ارشد , مهلت ثبت نام ازمون ارشد ۹۸ , کارشناسی ارشد ۹۸ , زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ ,آزمون کارشناسی ارشد ۹۸  را نیز جستجو کنند.

 
تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.

لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند. سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبانکنکور ارشد بتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.

لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه میشود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ،تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد عبارتی است که در آذرماه هر سال در گوگل یا سایر موتورهای جستجو توسط داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سرچ می شود. بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد با توجه به هوش و فراست خود ،عبارت های کلیدی دیگری مثل زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸، نحوه ثبت نام کنکور ارشد، مهلت ثبت نام ازمون ارشد ۹۸، کارشناسی ارشد ۹۸، زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸،آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ را نیز جستجو می کنند.

هدف همه آنها یکی است و همگی با کمی تسریع یا تاخیر به اطلاعات و خبرهای مطلوب خود در سطح اینترنت دست می یابند البته لازم به ذکر است داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید به صورت حرفه ای نحوه دقیق و علمی جستجوی اطلاعات را فرا گیرند تا به طور علمی بتوانند به مطالب مورد نیاز خود دست یابند.
لذا مهم این است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی معتبر و علمی پیگیری و رهگیری کنند.سایتی یا مجموعه ای که بتواند به طور صحیح پاسخگوی سوالات داوطلبان آزمون ارشد باشد. در این بستر پر تلاطم مجموعه سنجش امیرکبیر به عنوان مجری اماده سازی منابع ازمون کارشناسی ارشد و دکتری سعی نموده است بستر اطلاعات برای داوطلبان ازمون کارشناسی ارشد را طوری فراهم کنند که داوطلبان کنکور ارشدبتوانند به راحتی اخبار درست و مطالب صحیح آموزشی خود را از سایت سنجش تکمیلی دات ای آر کسب کنند.

همچنین داوطلبان عزیز امتحان کارشناسی ارشد می توانند در پایین همین صفحه ، تمام سوالات خود را در زمینه امتحان ارشد مطرح کنند. مشاوران عالی سنجش امیرکبیر ، مشتاقانه پاسخگوی پرسش ها و سوالات داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد در زمینه ثبت نام آزمون ارشد در مقطع عالی و تکمیلی می باشند.
لذا به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد توصیه می شود در چند ماه باقی مانده تا زمان ازمون ارشد ، تمرکز بیشتری روی مطالب کنکور ارشد خود داشته باشند.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد 98

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

کنکور کارشناسی ارشد مهم ترین راه ورود فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی برای ورود به مقطع  ارشد است که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش کشور برگزار می شود.  سازمان سنجش کشور مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را به دلایل مختلفی از جمله استقبال زیاد داوطلبان ، تقاضای دوباره داوطلبان جامانده از ثبت نام و … تمدید می نماید. داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد که از ثبت نام جامانده اند می توانند پس از اتمام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸-۹۹ ، در مدت زمان مشخص که در سامانه www.sanjesh.org اعلام می شود ، با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد ۹۸ فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کنند . این مدت زمان فرصتی دوباره برای داوطلبانی می باشد  که به هر علتی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . به داوطلبان توصیه می نمائیم ثبت نام خود را در این زمان نهایی نموده و به امید مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ ، ثبت نام خود را به تعویق نیندازند . برای اطلاع از زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ توصیه می شود عضو  کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر شوید . همچنین می توانید تمامی سوالات خود را در پیرامون فرایندهای ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری ۹۸ و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸، از مشاوران مرکز  سنجش امیرکبیر بپرسیدمطمئن باشید . مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر شما را به هدف تان نزدیکتر خواهد کرد.

هر ساله سازمان سنجش کشور مدت زمان مشخصی برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نظر می گیرد . بنابراین متقاضیان تمامی دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد بایستی در مدت زمان مشخص به سایت سازمان سنجش به آدرس  www.sanjesh.org مراجعه نموده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند . در این میان ممکن است برخی متقاضیان از ثبت نام جا مانده و درخواست تمدید مهلت ثبت نام را داشته باشند . مطابق روال سالهای گذشته احتمالا امسال نیز این فرصت پس از اتمام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که در این گزارش به اطلاع داوطلبان می رسانیم 

 

زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ احتمالا در نیمه آذر ماه سال ۹۷ و به مدت یک هفته الی ۱۰ روز انجام می شود. پس از اتمام این مهلت یک بازه زمانی چند روزه تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ در نظر گرفته می شود . این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی می باشد که به هر علتی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . به داوطلبان توصیه می نمائیم ثبت نام خود را در این زمان نهایی نموده و به امید مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ ، ثبت نام خود را به تعویق نیندازند. 
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی سنجش امیرکبیر پیگیر اخبار و اطلاعیه های مربوط به ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ بوده و به هنگام اطلاع از زمان بندی های مختلف سازمان سنجش توسط کانال تلگرام کارشناسی ارشد سنجش امیرکبیر اطلاع رسانی می کنند . داوطلبان نیز می توانند برای انجام ثبت نامی بی نقص و کامل مشاوران سنجش امیرکبیر در ارتباط باشند .

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹

سازمان سنجش در جدیدترین اطلاعیه خود از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸-۹۹ خبر داد. اطلاعات مربوط به ثبت‌نام در این گزارش تشریح می شوند. 
سازمان سنجش آموزش کشور برای سهولت داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ – ۹۹ نشده‌اند مهلت چند روزه معین کرده. بر طبق این اطلاعیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org : اقدام به ثبت‌نام کنند .
لازم به ذکر می باشد که داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ – ۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌توانند ثبت‌نام کنند. به همین علت داوطلبان بایستی قبل از ثبت‌نام، مطالب درج شده در دفترچه ثبت‌نام  کارشناسی ارشد سال ۹۸ را مشاهده و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به ثبت‌نام کنند. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌توانید با مشاوران مرکز سنجش امیرکبیر تماس حاصل نموده و درباره نحوۀ ثبت‌نام این آزمون اطلاعات لازم کسب کنید.

 

داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون ارشد سال ۹۸ بخوانند

لازم به ذکر است که آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ در ۶ گروه آموزشی ۱۴۰ کد رشته برگزار خواهد شد. ثبت‌نام آزمون ارشد سال ۹۸ منحصراً به‌صورت اینترنتی انجام می شود. هزینه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۳۶۰ هزار ریال معادل ۳۶ هزار تومان است که داوطلبان بایستی در زمان ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی واریز کنند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که در صورت عدم واریز هزینه، ثبت‌نام نهایی نمی شود. 
داوطلبانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی دوم می باشند، ضرورت دارد که کد رشته امتحانی دوم را نیز دربند مربوط در تقاضانامه درج نمایند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند .
داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کد رشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی می باشند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۱۰ هزار ریال (۱۱ هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام نمایند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸

احتمالاً مطابق روال سالهای گذشته ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در آذر ماه ۹۷ شروع می شود و متقاضیان می توانند در بازه زمانی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند. طبق جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از طریق سازمان سنجش کشور ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ از ۱۶ لغایت ۲۵ آذر ماه ۹۷ انجام می شود و این آزمون در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود. با توجه به این که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود ، داوطلبان بایستی با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org  و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام به ثبت نام کنند . در این مرحله باید اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را به همراه گروه آزمایشی موردنظرشان در فرم ثبت نام وارد نمایند. هر داوطلب طبق علاقه مندی خود می تواند حداکثر در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور ثبت نام و در آزمون مربوط به آن شرکت کند و لازم است برای هر کد رشته نیز یک کارت اعتباری خریداری نموده و هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ را پرداخت نماید . متقاضیان شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی  بایستی برای اعلام علاقه مندی خود ، نسبت به پرداخت هزینه و دریافت سریال اعتباری جداگانه اقدام کنند . ذکر این نکته ضروری می باشد ، تمامی داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام می نمایند. به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی می شوند . به عبارت دیگر ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ بصورت جداگانه برگزار نمی شود و تمامی داوطلبان شرکت کننده در ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ درصورت مجاز شدن حق شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ را خواهند داشت .
داوطلبان در مرحله ثبت نام بایستی اطلاعات خود را با دقت وارد نموده و در صورت اشتباه در ثبت اطلاعات ، نسبت به ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام کنند .

 

زمان برگزاری آزمون دکتری

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸

اولین سوالی که ممکن است ذهن هر داوطلب را به خود مشغول نماید این است که چه کسانی حق ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند ؟ مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دارندگان مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای )و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ  ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ التحصیل می شوند می توانند در این آزمون شرکت کنند. در این میان ، داوطلبینی با شرایط خاص هم وجود دارند که در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت .
شرکت دوباره فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در همان رشته قبلی ممنوع بوده و داوطلبان در صورت استفاده از تسهیلات تحصیل دوباره رایگان، مستلزم پرداخت شهریه کارشناسی ارشد معادل شهریه نوبت دوم ( شبانه هستند این بند از قسمت شرایط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ حذف شده است و برطبق رای جدید دیوان عدالت ، داوطلبان برای تحصیل مجدد در مقطع قبلی ملزم به پرداخت شهریه نیستند و سازمان سنجش کشور بایستی از اعمال این بند در آزمون کارشناسی ارشد خودداری کند 
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حق ثبت نام در این آزمون را نداشته و تنها در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت مقرر ثبت نام ، می توانند در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ شرکت کنند . اگر این دانشجویان فقط قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را داشته باشند الزامی به رعایت این بند ندارند . 
متقاضیانی که در دوره روزانه کنکور ارشد ۹۷ پذیرفته شده اند ( در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت ) ، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ را ندارند  ولی داوطلبان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف ، منعی نخواهند داشت . فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی ، رشته های دبیری و داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی بایستی موافقت سازمان مربوطه را مبنی بر ادامه تحصیل خود دریافت نمایند .

 

ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸

مطابق روال سالهای گذشته امسال هم شاهد برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ در اردیبهشت ماه می باشیم . از حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون ، سایت سنجش کشور اقدام به توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می نماید . حدوداً یک ماه بعد از برگزاری آزمون شاهد اعلام نتایج کارشناسی ارشد می باشیم که در قالب کارنامه ای که حاوی اطلاعات ثبت نامی ، نمرات اکتسابی ، رتبه در سهمیه و بدون سهمیه ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه و نتیجه آزمون در سهمیه می باشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این به بعد مسیر قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا خواهد شد . درواقع تمامی داوطلبان با توجه به اینکه مجاز به انتخاب رشته شده اند یا نه می توانند با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۸ در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۸ در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت نمایند .
زمان کنکور ارشد ۹۸-۹۹ نیز همچون زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۷-۹۸ در اردیبهشت ماه می باشد. تاریخ کنکور ارشد ۹۸ روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت سال آتی اعلام شده است. درمورد زمان و ساعت دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های مختلف امتحانی نیز پیش از آزمون و در کارت ورود به جلسه داوطلبان اطلاع‌رسانی می شود .

 

نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری

 

مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد

سازمان سنجش آموزش کشور، برای کسانی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۹۸، در آذرماه برای ثبت نام اقدام نکرده بودند، فرصت دوباره در اسفندماه در نظر می گیرد. در این بازه زمانی، داوطلبان کنکور ارشد ۹۸ که از ثبت نام جامانده بودند فرصت خواهند داشت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت نام نمایند و کسانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند، می‌توانستند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کنند 

 

شما برای قبول شدن در کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ ، به چه چیز هایی نیاز دارید ؟

 

بسته آموزشی آزمون دکتری
 
آزمون های آزمایشی دکتری

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آزمون دکتری

بسته طلایی آزمون دکتری

قانون جذب

 

به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد و اخبار کارشناسی ارشد و مشاوره ارشد را نیز مورد بازدید قرار دهند.

  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • سنجش امیرکبیر سنجش امیرکبیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی